Inkomsten

Stichting Frisse Wind streeft er naar de deelnemers een (bijna) all inclusive vakantie te bieden tegen de laagst mogelijke prijs. Om de kosten laag te houden, bekostigt zij de fietsvakanties uit reisbijdragen van de deelnemers aangevuld met inkomsten uit sponsoring en donaties. Zij ontvangt geen geld van de overheid.

Stichting Frisse Wind hanteert een uniek concept om de te organiseren fietsvakanties te bekostigen. De stichting heeft er in 1998 bij de oprichting voor gekozen om de voorrijder/begeleider en de deelnemer met een visuele beperking dezelfde reissom te laten betalen. Dat klinkt logisch, maar in de praktijk is dit bij andere reisorganisaties anders. Gaan mensen met een beperking namelijk met hen op reis, dan zijn zij vaak verplicht, naast hun eigen reissom, een groot deel van de kosten van de begeleiders te betalen. Voor velen is op vakantie gaan dan niet te betalen!

Sponsoring en donaties zijn nodig

Een stichting is niet gericht op het maken van winst. Echter, voor de continuïteit zijn voldoende middelen noodzakelijk. Ons voortbestaan hangt grotendeels af van sponsoring en donaties. We bestaan al 25 jaar, dus al die tijd is het goed gegaan. We zijn er trots op dat er altijd mensen en instanties zijn geweest die de Frisse Wind financieel een warm hart hebben toegewenst. Omdat wij uitsluitend met vrijwilligers werken komen de bijdragen volledig ten goede aan de deelnemers met een visuele beperking.

Wij hopen dat u ons ook wilt steunen met een bijdrage. Iedere gift, groot of klein, is van harte welkom. U kunt uw gift overmaken op onze bankrekening:

NL83RABO 0167967835 t.n.v. Frisse Wind te Wijde Wormer.

Mocht u vragen hebben over sponsering, dan kunt u contact met op opnemen. Stuur een  e-mail, dan nemen wij contact met u op.

Alvast heel hartelijk bedankt voor uw hulp!