Ondersteun ons

Sponsoring en donaties zijn van essentieel belang voor Stichting Frisse Wind om fietsvakanties voor mensen met een visuele beperking te kunnen organiseren. Wij zijn er trots op dat alle inkomsten uit sponsoring en donaties ook werkelijk volledig ten goede komen aan de mensen met een visuele beperking die met ons meegaan. Alle ziende deelnemers zijn vrijwilligers en zetten zich belangeloos in.

Wij hopen dat u ons ook wilt steunen met een bijdrage. Iedere gift, groot of klein, is van harte welkom.

Wij zouden het fantastisch vinden als u ook iets wilt betekenen voor deze enthousiaste groep. U kunt dit doen door een bedrag over te maken op bankrekeningnummer:

NL83RABO 0167967835 t.n.v. Frisse Wind te Wijde Wormer.

Mocht u vragen hebben over sponsoring, stuur ons een e-mail en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.